Citat

Olika citat mellan mig och Ayaah och andra från idag och andra dagar.

Jag: Vem vinkade dom där till? Här är ju ingen annan än vi.
Ayaah: Palla bry sig.
Jag: Nej, men bara tänkte att dom kanske vinkade till oss.
Ayaah: Asså, ärligt talat, vem fan vill vinka till oss?
Jag: Haha, nej sant, vi är mobbade ärligt talat.

En person: Ska inte du lägga dig snart?
Ayaah: Fuck din mamma.

Jag: Frågade henne hur hon och hennes flickvän gör när dom har sex och hon sa att dom använder fingrar och tunga.
Ayaah: Vi måste berätta det för Mirvat, hon kommer dö.
-Efter att vi har berättat och Mirvat ser helt äcklad ut-.
Ayaah: Mirvat är kåt nu.

Ayaah: Vi borde åka till Dubai.
Jag: Ja, alla åker ju dit nuförtiden. Men asså, är det ett land eller en stad?
Ayaah: Asså, OMG, vilken dum brud.

Jag: Ayaah, jag tycker verkligen om dig.
Ayaah: Mirvat, skynda dig och hämta min slöja, jag får inte visa mitt hår för folk som attraheras av mig.

Ayaah: Ska du komma ikväll?
Jag: Till Mirvat?
Ayahh: Nej, till min fitta.

Ayaah: Detta spelet var inte kul.
Jag: Det tycker jag, haha.
Ayaah: Sug min kuk.

Jag: Clipsen passar helt perfekt till håret. Är helt kåt på mig själv nu.
Ayaah: Jag är också kåt på dig.
Jag: Det förstår jag. Men försök att hålla fingrarna i styr ikväll.
Ayaah: Hahaha, jag garanterar inget, men jag kan försöka.
Jag: Vet att det är svårt, hade känt likadant om jag hade träffat nån som såg ut som jag, men försök att behärska dig när du är bland folk iaf.
Ayaah: Nej, jag pullar mig i tåget nu.

Jag: Du Ayaah, berätta för Mirvat vad du skrev innan till mig om pulla.
-Efter att Ayaah har berättat-
Ayaah: Asså kolla så sur hon blir. Precis som inte du pullar dig, yani.

-När vi kom hem till Mirvat.-
Ayaah med riktigt grov skånska: Godkväll, det är från hemvården. Mirvat, hur är det med dig? Behöver du byta blöja? Ska jag hjälpa dig på med nattlinnet?

Man måste verkligen va där för att höra exakt hur roligt det låter.
Ni behöver inte lägga kommentarer om att vi är omogna och behöver växa upp för ni får bara ta del av flippstunderna här.
Skriver inte ut om när vi för det mesta pratar om riktigt allvarliga saker.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Emeliie

HAHAHAHAHAHA.

Sjuk humör ni har, fast jag älskar sån här humör själv :P hahahahaha

2012-04-12 @ 14:37:54
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Ayaah

- HAHAHAHAHAHHA kaaaos!! Va ska folk skriva??? Hellre vara allvarlig när det krävs , & sen total flippa ut när men nt behöver vara seriös än att leva livet med tankarna "What should've, would've been! " tummen upp för oss! Ingen är lika mogen som

Oss , men samtidigt så är ingen lika omogen o har lika kul! T U M M E N U P P MÄÄÄÄN !

2012-04-12 @ 14:57:16
URL: http://ilooveyou.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha!



Fattar inte dom som kan leva utan humor!

Man SKA ha humor, det är verkligen inte omoget.. De är ROLIGT : )

2012-04-15 @ 08:34:14
URL: http://stunell.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0