Hemma och godnatt

Kom nästan precis hem nu.
Har ju varit rökfri i exakt 5 månader idag, men det bröts idag. Ångrar mig inte det minsta för har varit typ halvt deprimerad idag.
Men gick till Mirvat efter jag slutade jobba klockan 22 och fick min dos av henne och Ayaah, så det vände.

Har inte ätit på typ 3 dagar så får försöka att komma ihåg det imorgon. Har spytt både igår och idag och det är rätt jobbigt när det inte kommer nåt.

Ska sova nu och hoppas på en bättre dag imorgon.

Mirvat när jag och Ayaah pratade om att vaxa sig där nere och om hur det blir efteråt: "Asså, vet ni att ni är äckliga?". Hahaha.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Emeliie

Me love them too!

Snart kanske man kommmer till Landskrona och hälsar på dig bruden, haha!



2012-04-13 @ 07:43:17
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Emeliie

Tack snygging.

Hoppas även du får en helt awesome helg, du är alltid välkommen till stockholm och göra det osäkert med mig, haha!

2012-04-13 @ 13:32:46
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0