Kanske det kanske

Den senaste tiden har jag ju mått illa och spytt varje dag typ. Började tänka igår att det kanske kan va magsår efter att jag har varit så stressad.

Det kan inte va nån stomach bug eller så för det hade jag känt.

Igår tex va vi hemma hos Ayaah och åt och sånt innan vi gick ut. Sen nån timme senare spydde jag. Och ingen normal människa spyr av arabisk mat, så det måste va att jag har magsår eller magkatarr.

Får kolla upp symptomen på det nu för att se om det kan va det. Hoppas iaf att det försvinner av sig själv isf för tänker inte gå till nån läkare som bara skriver ut tabletter utan att va säker. Tar inte ens Panodil så ska jag ta nåt hokus pokus. Aldrig i livet.

Aja, det går väl över det också som allt annat.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: frida

heeej!



Det kan inte vara gallsten? jag är och undersöker mig nu. men du kanske inte har ont? kan det inte vara dina ätstörningar? jag hade det så innan iallafall när jag hade/har ätstörningar.



västrafäladen har en manlig indisk kille som verkligen var jätte bra(vart där idag=) han är också emot tabletter=)



kram

2012-04-16 @ 12:22:14
URL: http://memystar.blogg.se/
Postat av: Emeliie

Hoppas det blir bättre!

Och du har helt rätt i att vilken normal människa spyr av arabisk mat ? haha



2012-04-16 @ 13:00:14
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0