Lördag

Sitter på jobbet nu och är verkligen helt död.
Sov hos Ayaah inatt. Eller ja, hos Mirvat men hon var inte hemma. Vi är ju mer i hennes lägenhet än vad hon själv är, haha.

Först under dan var vi bara runt i stan och så. Sen hemma hos henne (på riktigt) ett tag innan vi gick till Mirvat.
Som jag har skrivit innan så spökar det ju i Mirvats lägenhet och vi hörde en massa oförklarliga ljud igår så vi var livrädda.

Iaf, vi gick och la oss typ 01, men jag somnade inte förrän typ 02.30. Vaknade vid 06 och låg och snoozade till lite innan 07. Väckte Ayaah ungefär 10 gånger för hon somnade om hela tiden. En av gångerna jag väckte henne hon bara 'skitsamma, sjukanmäl mig', hahaha.

Sen cyklade vi till jobbet. Jag jobbar ju delad idag så skulle sluta 12, men Ayaah slutade inte förrän 16 så var kvar här och gjorde henne sällskap. Hann iaf sova typ en halvtimme innan när jag va själv i lokalen.

Det är faktiskt inte konstigt att dom på jobbet tror att vi är lebbar. Vi typ satt innan och pratade framför alla om när vi låg i sängen inatt, sen typ la Ayaah sitt huvud på min axel och jag tog henne så på kinden och folk bara glodde och sneade. Sen bara sa Ayaah 'Kommer du ikväll?'. Så jag bara 'Ja, jag kommer så jag kan komma'. 
Vi kommer fortsätta flippa så med folk bara för att se hur skitsnacket fortsätter bara för ingen kommer till oss först och frågar, haha.

Bara räknar timmarna tills jag slutar klockan 22. Ska hem till Mirvat sen efter som vanligt och sova med Ayaah. Har inte varit i min egen lägenhet sen igår morse, men det känns inget speciellt för är ju ändå aldrig där i vanliga fall utom på natten.
Är ju hos Mirvat halva tiden och den andra halvan hos Ayaah. Snacka om att jag hade tjänat pengar om jag hade hyrt ut min lägenhet i andra hand, haha.

Ska slänga mig här i soffan nu innan det är dags att gå ut på efterkvällsrundan vid 19.

Hörs sen.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0