Palla

Palla när man bara börjar gråta helt plötsligt från ingenstans utan att veta varför. Speciellt när det finns miljoner människor som har riktiga saker att gråta för.

Orkar inte att jag har börjat släppa på kontrollen och att jag börjar let my gard down.
Den senaste tiden har jag börjat känna känslor jag hade lovat mig själv att aldrig känna. Såna känslor jag har stängt av för längesen.

Nej, får skärpa mig med det. Det finns så många som hade velat byta liv med mig. Lever i rena lyxen om man jämför med så många.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Emeliie

Hoppas du mår bättre snart.

Finns här för dig om du vill prata.

Ibland är det lättare att prata med folk som inte alls känner än.

2012-04-23 @ 23:03:34
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: .-* Ayaah

- PUSS PÅ DIG MITT HJÄTA. ALL KÄRLEK TILL DIG // DIN WIFEEY <3

2012-04-24 @ 00:00:11
URL: http://ilooveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0