Fredagen

Vaknade först vid 11 och låg kvar till typ 12.
Segade mig upp och fixade lite här hemma. Gick sen och träffade Ayaah, så vi satt lite utanför affären på hörnet och pratade.

Vi tog bilen sen och bara körde rundor som vanligt. Skulle börja jobba 15.45 och typ 14.50 kom Ayaah med idén om att vi skulle åka till Hbg till nån affär bara 5 minuter. Vet hur långa Ayaahs 5 minuter är, så visste att jag skulle komma försent till jobbet.
Det tar bara 20 minuter att köra dit, men även om det tar 10 minuter i Ayaahs fart så visste jag att vi inte skulle va i nån affär i 5 minuter. Och jag hade som vanligt rätt.

Vi fick kasta oss i bilen 10 minuter innan jag skulle börja jobba och köra i ilfart tillbaka till Landskrona. Fick ringa dom och säga till dom att jag blir sen, men som tur är så gjorde det inget.

Jobbade sen till 22, sen hämtade Ayaah mig. Vi körde runt och pratade och så om saker. Givetvis hann vi med att dumma oss lite också. Vi stannade vid folk och skruvade upp musiken och satt där och dansade. Vi har inget liv, haha.

Kom hem vid 23 till det som typ känns som min övernattningslägenhet. Är verkligen aldrig hemma, det enda jag gör här är typ sova. Måste börja va här mer så det känns lönt när man betalar hyra, haha.

Ska iaf försöka sova nu. Är ledig i helgen så det ska verkligen bli skönt.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0