Fredag

Så då, nu när dagens första spyanfall är över kan man börja fixa sig lite.

Givetvis är mitt smink hos Mirvat så får släpa mig dit och hämta det efter att Ayaah har varit i moskén. Vi ska till Lund sen och då vill jag inte se ut som jag har Downs syndrom som jag gör när jag inte har smink.

Kanske skulle kunna dra över med dammsugaren här lite. Har inte dammsugat på typ en vecka så här ser hemskt ut.
Fattar inte att det kan samlas så mycket när jag aldrig är här. Men det är väl naturens lag, haha.

Palla att ens telefon ringer 10000 gånger när man vill göra nåt. Detta inlägget har tagit typ 40 minuter att skriva, haha.

Hörs sen iaf.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0