Aldrig mer nazistkvantum

Fan va jag hatar dom på Kvantum här i Landskrona!!!!!!!

Jag och Ayaah gick dit för hon skulle köpa nåt. Dom hade inte det så vi bestämde oss för att gå till City gross istället.

När vi va på väg ut genom kassan så hon i kassan bara 'Vänta, jag får kolla din påse' till Ayaah.
Så hon kollade kvitto och allt och sa sen till en annan kille som jobbar där att han ska kolla.

Vi började bli skitförbannade så jag bara 'Ska vi lämna pisseprov också och bajsa för att se så vi inte har gömt nåt i kroppen?'
Han idioten: Va sa du?
Jag: Ska vi lämna pisseprov och bajsa också?

Så idoten tog oss längre bort och började kolla igenom sakerna. Så jag bara 'Detta hade aldrig hänt om vi hade varit blonda'.
Så han bara: Det är jag som betämmer här, ni får skylla er själva.

Ayaah pratade i telefon samtidigt så hon bara 'Asså, vet du så trög han är. Vi har gett han det han ville ha och ändå klagar han istället för att kolla igenom det, jävla Hitler.'
Idioten: Ska jag ringa polisen?
Ayaah: Ja, ring polisen och säg att dom ska komma hit så ska du få se att du kommer få skiten.

Han kollade igenom såååå sakta bara för att jävlas. Iaf minst en kvart och där va typ 5 saker i påsen. 

Han sa typ 5 gånger 'Ja, men det är jag som bestämmer här, ni får skylla er själva'.

Sen gav han oss påsen bara 'Nästa gång tar jag era saker, det är jag som bestämmer här'.
Ayaah: Du, du kan bestämma över mitt rövhål. 

Så började vi gå så han bara: Stick härifrån.
Han sa det efter att vi hade börjat gå bara så det skulle se ut som vi gick för han sa det.
Ayaah gick och skrek en massa saker så han bara till Ayaah 'Ge mig ditt namn'.
Ayaah: Va sa du?
Han: Vad heter du?
Ayaah: Ayaah!!!!

Sen gick vi. Kommer aldrig mer handla i den nazistaffären. Må han brinna i helvetet.

Imorgon kommer vi ringa chefen där och vi kommer att polisanmäla han för diskriminering. Om inte annat så för att tjäna en hacka, haha.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0