Ayaah <3 + video

Ja, det blev inget bloggande igår för att jag helt enkelt inte orkade. Var helt död hela dan igår iom att jag jobbade 7.30-22, sen satt uppe med Ayaah hela natten och sen gick och jobbade 7.30-22 igen.

Kommer inte träffa henne på hela helgen så känns helt tomt. Ingen som helt plötsligt skickar 'Kom till bussen, jalla, skyyyyyndaaaa' så springer man dit så är hon inte ens där utan kommer 10 minuter senare.
Ingen att bråka med. Vi bråkar verkligen hela tiden var vi än är så folk står alltid och skrattar åt oss.

Tex i förrgår var vi på Coop och hämtade ett paket till Ayaah. Det var riktigt stort så jag gick med det på huvudet och höll det, haha. Vi gick bort till bussen och Ayaah började öppna det så jag bara 'Men öppna inte det nu, bussen kommer snart', men hon började ändå slita upp det. Så vi började bråka där och en kvinna som satt där bara började asgarva bara 'ursäkta att jag skrattar' så jag bara 'det är ingen fara alls, vi är vana vid att folk skrattar åt oss'.

Sen igår höll vi på att missa tåget för att vi stod vid biljettautomaten och bråkade istället för att trycka biljett så vi fick springa bort till tåget.

Nu hör man ingen säga dom två standardmeningarna som alltid kommer när och var som helst och till vem som helst 'fuck din mamma' och 'sug min kuk'.

Har ingen att va arg på hela tiden för att hon är sen och jag får sitta och vänta i flera timmar för att hon måste sminka sig, röka, sitta vid datan, bråka med nån, prata i telefon, göra nåt för att irritera mig, stå och titta sig i spegeln i 100 år osv. Hade jag fått tillbaka tiden jag har spenderat att vänta på Ayaah hade jag levt i minst 500 år till.

Dom på jobbet tror ju fortfarande att vi är lebbar och vi kommer fortsätta låta dom tro det tills nån kommer till oss och frågar istället för att snacka till varandra. Så igår på jobbet satt jag hela tiden och tjatade om hur mycket jag älskar och saknar Ayaah, haha.

Ibland kan jag bara sitta och titta på Ayaah och skratta för hon har alltid nån idé för sig som hon drar in mig i, haha.

Saknar att sitta på balkongen halva natten och frysa ihjäl och snacka. Vet att vi träffades senast igår morse men det känns ändå tråkigt, tomt och konstigt.

Har lovat mig själv att aldrig falla för en person och vilja va med den hela tiden. Men så kom Ayaah från ingenstans och ändrade det. Sa till henne senast igår natt att hon har fått mig att gå från en robot till en människa. Iaf när jag är med henne och jag tycker inte om att känna så.
Sa till henne också att ingen har sett mig gråta men en dag när jag är med henne kommer det smälla och det kommer smälla utav bara helvete och jag kommer storgråta framför henne.

Hon är den jag kan va mig själv med 100 % där jag inte behöver anpassa mig eftersom den jag är är det som passar in. Vi förstår varandra som ingen annan. Även om vi definitivt inte alltid har samma åsikter.
 
Det kändes helt skumt att gå hem efter jobbet igår, brukar ju alltid gå till Mirvat annars och göra henne sur med Ayaah för att vi sitter och asgarvar och sånt när hon ska sova, haha.

Som sagt så får ni bara ta del av dom roliga stunderna här så ni behöver inte lägga kommentarer om att vi är omogna och behöver växa upp. För det mesta sitter vi och pratar om allvarliga saker som jag hoppas att ni aldrig nånsin kommer ha anledning att diskutera.

Vi kommer ses igen imorgon kväll och då kommer jag krama sönder henne och aldrig släppa henne igen.

Ringde Ayaah nu och sa till henne att jag ska lägga upp denna videon här nere och hon sa att hon ska döda mig imorgon, så enjoy, haha.
Hej Ayaah! :) <3.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0