Stockholm city

Nu när sommaren börjar närma sig har jag funderat en del på att åka till Stockholm några dagar.
Har bara varit där typ en gång innan (om man inte räknar dom 10000 gångerna på centralen), så hade varit kul.

Där är så mycket att se och även om det är stort så ligger sevärdheterna nära varandra om man nu inte har så lång tid på sig.

Är man som jag som trivs bäst med mycket liv, folk och folksamlingar så är Stockholm perfekt.
När jag va där tyckte jag om att där är alla möjliga sorters människor och ni vet ju hur jag predikar om att det är äckligt att i mindre städer blir folk som sticker ut utglodda.

Man kan se och hitta det mesta i Stockholm. Affärerna i city är otaliga vad man än letar efter.
Resturanger, kafeér och uteställen finns hur många som helst av. Är man intresserad av att springa in i nån kändis ska man se till att hålla till runt dom här ställena.
Eller varför inte bara sitta på trappan i Sergels torg och titta på folk och njuta av solen?

Det finns också både hotell och vandrarhem som har nära till allt. Eftersom man förmodligen kommer va ute för det mesta kan det ju va bra att ta nåt lite billigare och ha mer pengar till annat man vill lägga det på istället.

Det finns ju en anledning till att turister från hela världen kommer dit varje år. Gå in och kolla in allt som Stockholm city har att erbjuda ni också här: Stockholm city.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0