Igår

Ja, har ju jobbat delad tur hela helgen nu. Får iaf 23 timmar storhelg nu så det är bra.

Igår kväll på jobbet var jag klar med förkvällen tidigt så jag skulle ha typ 2 timmars ledigt. Så Ayaah kom och hämtade mig så åkte vi runt fram och tillbaka här i Landskrona med musik på högsta volym.
Sen åkte vi till Hbg och hämtade upp Ayaahs kompis. Det var verkligen bråttom tillbaka även om det bara tar högst en kvart att köra, men sen visade det sig att vi inte alls hade behövt stressa. Ayaahs min när vi fick reda på det, haha.

Sen jobbade jag färdigt efterkvällen också och gick till Mirvat sen efter.
Som ni kanske kommer ihåg att jag har sagt innnan så har jag alltid velat lära mig arabiska, så frågade Ayaah lite igår hos Mirvat så tänkte att ikväll ska jag skriva ner såna grundord så jag vet hur man böjer verben efter person och så. Språk är ju min starka sida så det kommer nog gå fort.
Sa till Ayaah igår att om ett halvår kommer jag åka till Libanon själv och kunna prata med alla, haha.

Kom hem lite efter 02 och gick och la mig direkt. Har ju inte sovit ordentligt på någa dagar.

Lesson learned igår. Jag MÅSTE verkligen börja tänka på exakt vad jag slänger ur mig framför folk.
Även om jag bara menar det som ett uttryck som jag bara kläcker ur mig i farten så ser inte alla det så och det uppskattas inte av alla. Har alltid varit expert på att va grov i mina uttalanden utan att lägga nån större tanke på vad jag egentligen säger, men får börja skärpa mig med det.

Kärlek&Respekt


Eftersom jag inte får lägga ut det jag filmade igår
på väg till Hbg så får ni ett annat klipp från några
veckor sen från en annan biltur vi gjorde, haha.
Ja, det är jag som låter helt efterbliven
med "jaha, var hon där?" eller vad jag säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0