Resting

Jaha, tänkte för typ en timme att jag skulle sova en stund så satte klockan på 18.30. Men såklart så fastnade jag vid datan så det har inte blivit nån sömn alls.
Tror jag ändå ska vila en stund för orkar inte va uppe. Storstädade innan och har varit och handlat lite så har inget att göra.
 
Idag är det visst fredag, men det känns inte som det. Men förhoppningsvis kommer det börja göra det från med nu iom ändrade arbetspass. En dag kanske ni får reda på allt som har hänt, men det är helt upp till vad jag känner för.
 
Ja, vi hörs sen kanske.
 
Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: Emeliie

Låter som det är massa jobbiga saker som hänt :/
fast jag vet inte.
men be here for u!

2012-09-02 @ 12:54:28
URL: http://emeliitaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0