Hemma

Guten tag/nacht. Aja, iaf, hej.
 
Kom precis hem nu.
Vaknade imorse och gick bort till Ayaah och väckte henne. Sen åkte vi till Lund och va där mycket längre än vi planerade.
Iaf, sen åkte vi hem igen och tog det lugnt ett tag och fixade oss och så.
 
Sen fixade vi några saker här i Landskrona och sen åkte vi till Malmö och körde några rundor. Sen till Rosengård och köpte en kortlek och sen några rundor till tills vi åkte till Sahara café och satt och rökte vattenpipa och spelade kort och sånt.
Sen efter det så några rundor igen, haha, till Möllan, sen Rosengård, sen stan och, ja typ runt överallt bara.
 
Efter det så en snabb vända till Landskrona och sen vidare mot Hbg. Sen va det verkligen plattan i mattan (ja Ayaah, jag sa så) tillbaka hem till Landskrona.
 
Men en riktigt skön kväll har det varit.
 
Ska sitta här en stund nu innan det är dags att sova. Ska sätta klockan på typ 11 imorgon. I vanliga fall hade jag klagat över att jag skulle vilja sova ut, men bryr mig inte så mycket mer. Att man överhuvudtaget får vakna ännu en dag och leva är bättre än att ligga och snarka bort hela dagen.
 
Vi hörs iaf. Lägger nog upp bilder och videos imorgon..
 
Kärlek&Respekt
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg:D

2013-01-06 @ 03:52:21
URL: http://tinatinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0