Tisdagen

Idag har jag varit trött hela dan. Ja, mer än vanligt då.

Var först och jobbade som vanligt till 14. Sen var jag och handlade lite innan jag gick hem. Storstädade när jag kom hem. Precis när jag va klar knackade det på dörren och där va en tjej jag aldrig hade sett innan och frågade om jag kunde hjälpa henne att bära ner några sängar för hon håller på att flytta. Så gick över till hennes trapp och gjorde det.

Efter det vilade jag en stund sen kom grannen och frågade om jag kunde hjälpa henne att bygga ihop ett bord och stolar som hon hade köpt, så gick ner till henne och gjorde det.

Va uppe hos mig vid 19 igen och har mest bara suttit vid tvn. Fick lite besök också nu på kvällen.

Gick och la mig för en stund sen för orkar bara inte va uppe. Tänk om man hade kännt sig helt pigg bara en dag. Det hade verkligen varit en helt ny känsla.

Ligger och ser en sak nu på datan, så ska se det klart och sen sova. Ny jobbedag imorgon ju.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0