Trevligt

Dagen började när jag va på väg till jobbet med att jag halkade med cykeln och trillade av mitt i morgonrusningen. Kul att göra det mitt framför alla. Men så halt som det var idag har jag nog aldrig varit med om.

Annars jobbade jag idag på det stället jag trivs bäst på, kändes skönt. En liten pratstund med vissa man jobbar med gör verkligen att man kommer riktigt nära varandra.

Sen när jag kom hem åt jag tillsammans med min granne. Hon gick precis nu så nu tar jag det bara lugnt framför tvn.

Det är ju min tv-dag idag. Gränsbevakarna i Australien, Efterlyst, Livet blir bättre, Kniven mot strupen, Criminal minds. Verkligen inte illa.

Hörs sen.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0