Tack för det, Televerket

Idag var jag och jobbade som vanligt. På förmiddagen kom chefen på stället och frågade mig om jag ville jobba 75 % fram till april. Klart jag vill! Sen får vi ju se om det blir mer.

Men ska va på ett annat ställe i sommar. Dom andra åren har jag fått söka jobb själv, men denna gången fick jag förfrågan från stället jag har jobbat mest på om jag vill va där i sommar. Skönt, så slipper man tänka på det. Hade inte ens sökt nåt sommarjobb.

Skönt att det fixar sig så. Känner verkligen med dom som är arbetslösa. Det kan verkligen knäcka vem som helst. Hoppas inte förslaget som äcklet har kommit med att jobba till 75 blir verklighet. Bort med gamlingarna och in med ungdomarna istället! Sen klagar idioterna på att folk får bidrag.

Idag är en bra dag.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0