Tisdag kväll

Gick upp lite innan 11 idag.
Cyklade direkt iväg för att träffa sjuksköterskan som har delegerat mig.
Jag som är världens slarvigaste hade slarvat bort pappret med min delegering. Måste ju kunna visa den för sjuksköterskorna på det ställen jag jobbar på.

Så nu har jag tagit 6 kopior. Ska ha en i väskan och resten i min pärm med viktiga papper.
Har även skaffat mig en plastficka så nu slipper jag vika pappret 4 gånger och prega ner det i väskan. Ibland har vissa sjuksköterskor tittar lite snett på mig när jag har lämnat fram det så helt slitet, haha.

Efter det gick jag bort till Layal. Vi var hemma hos henne en stund, sen gick vi en runda i stan och sen hem till henne igen.

Kom hem igen vid 16 och har varit hemma sen dess. Skulle egentligen gått till henne igen nu på kvällen, men orkar inte.

Börjar jobba 06.45 imorgon, så ska försöka lägga mig tidigt idag.

Hörs nog sen.

Kärlek&Respekt


Kommentarer
Postat av: stephanie isabell

kikar in & önskar dig en fortsatt trevlig kväll.

2012-01-10 @ 22:06:49
URL: http://sisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0