.-* Gästblogg

- Hallåå jaa!!!
 
Tänkte göra ett bloggrape ( fast bli inte lurade, det e fkt maria som tvingar mig att gästblogga, bara för att folk ska tro att jag och hon är vänner.. så tragiskt)
 
Iaf. hej. hejdå :)  nää,  nu sitter jag och lyssnar på Marias passion för tops... väldigt normalt. Hon tror att jag lyssnar men det enda jag hörde var passion och tops..
 
Ska jag berätta hur döv maria är?
Jag satt på "sängen" och sa, Ohhh jag vill färga mitt hår svart.
 
Maria ; Vill du ha ett glas vatten?
 
Ayaah; Jag vill färga mitt hår svart.
 
Maria reser sig upp och jag bara, Var ska du? Vet ni vad hon svarar? Ville du inte ha ett glas vatten? Förstår ni vad jag får leva med varje dag , dygnet runt varje sekund? Ni borde ta o starta en hjälporganisation i mitt namn ...
 
// Ayaah
 

Kommentarer
Postat av: Jenilita

Så fint sminkade ni var <3

2012-08-06 @ 18:41:19
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0