Onsdag

Ja hej.
Har helt enkelt inte orkat blogga.
 
Har jobbat för det mesta, annars har jag bara varit lite här och lite där.
 
Imorse vaknade jag av att Ayaah låg och petade på mig. Så hon bara 'jag är jättepigg'. Så jag bara 'har det hänt nåt?', så hon bara 'nej, jag ville bara väcka dig för att säga att jag är jättepigg', hahaha.
Fågade henne vad klockan var, så sa hon 09 så jag bara vände mig om 'Godnatt, palla va vaken nu mitt i natten!!'
Men det blev såklart inget mer sovande.
 
Ska snart iväg och städa och sånt i min lägenhet. Iom att jag ändå aldrig är där ska en på mitt jobb bo där.
 
Ska fixa mig lite nu och sen iväg till stan först.
 
Kärlek&Respekt

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Ja verkligen.
Det är liksom mitt ex från flera år tillbaka kompis.
Vi hade sjuka tider ihop och allt.

2012-07-04 @ 19:17:23
URL: http://emeliitaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0