Fredag

Ja men palla att mina smsinlägg inte kommer fram. Men har väl nått min limit som vanligt.
 
Iaf, idag följde jag med Ayaah till jobbet. Vi va där till 13 typ, sen stack vi hem.
Jag skulle jobba 15.45-22, men en på jobet ringde när vi va på väg hem och frågade om hon skulle ta mitt pass. Absolut kunde hon det, haha. Det hade såklart varit fina pengar, men hamnar inte på gatan för att jag missar 6 timmars storhelg.
 
Så nu är jag långledig 3 dagar, haha.
 
Som vi skämde ut oss idag när vi skulle gå och handla midsommarmat till nån på jobbet. Ingen av oss har firat det innan så vi kan typ inget om det. Så i affären fick vi fråga efter allt. Typ svensk nypotatis, hur i all världen ser det ut?
Så Ayaah frågade efter och sa till han i affären 'Asså, vad spelar det för roll om den är svensk, norsk eller rysk? Jag är inte Sverigedemokrat så jag skiter i var den är ifrån', hahaha.
Sen skulle vi hitta gräslök och vi stod vid grönsakerna och letade och läste på allt så Ayaah tar en purjolök 'det är nog denna' haha. Så en annan kund som stod vid oss bara pekade upp ovanför oss och sa 'där är gräslök', så vi bara 'jaha, ja det är svårt att hitta', så han bara 'ja, det är svårt att titta upp', hahaha.
 
Efter det har vi typ bara legat vid tvn. Det händer nog inte så mycket mer idag, men känner inte alls för att sova för en gångs skull.
 
By the way, palla snacka skit och sen leka att man är värsta vännerna på Facebook och fjäska för en. Bara så ni vet.
 
Kärlek&Respekt
Ayaah och Ferjalle idag på jobbet :)

Kommentarer
Postat av: laale

HAHA helvete Maria .. hade du verkligen ingen fulare bild? ................

2012-06-30 @ 13:35:32
URL: http://laales.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0