Nightmare

Innan vid 17 tänkte jag att jag skulle vila en stund. Det slutade med att jag vaknade vid 22. Men skönt var det.
Vaknade en gång av att jag hade en hemsk dröm. Jag är ju så fruktansvärt rädd att det ska bli en tsunami, det är verkligen en av mina största rädslor. Men drömde att jag va i Borstahusen här i Landskrona och att jag hade en känsla av att det skulle bli en tsunami.
 
Så helt plötsligt bara drar sig hela havet tillbaka och reser sig. Så jag bara skriker till folk 'spring för helvete!!' så folk får panik och börjar springa, sen bara forsar hela havet ut över hela Landskrona.
Sen när det är över så bara säger en kille nåt om domedagen och att klockan står inte stilla mer.
Fattade det som att man bara räknar ner till domedagen. 
 
När jag vaknade var jag på väg att börja gråta och bara låg och skakade i hela kroppen. Somnade som tur om och kommer inte ens ihåg vad jag drömde sen som tur är.
 
Ska försöka glömma det nu iaf.
 
Kärlek&Respekt
 
 

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Låter inte alls bra :/
tur att det bara var en dröm..

2012-06-27 @ 12:22:29
URL: http://emeliitaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0