That voice inside says I'm gonna be alright

Nu ska här bli ett ordentligt inlägg för ovanlighetens skull.

Det är rätt mycket som händer, men det är inte lönt att ta upp för det är inget som är värt att diskutera.

Iaf, igår var jag ledig, men fick inte njuta så mycket iom att jag skulle på nån utbildning i jobbet så det va bara att släpa sig upp tidigt. Efter det va slut cyklade jag till tågstationen och mötte upp Ayaah så åkte vi till Malmö.

Vi var där typ hela dan. Sen när vi kom tillbaka hit till Landskrona vid 22.40 skjutsade jag Ayaah. Vi cyklade en runda i stan innan vi åkte hem. Alla glodde på oss (som vanligt) för vi båda lyssnade på musik i våra hörlurar så jag cyklade och sjöng högt på spanska och Ayaah satt där bak på pakethållaren och sjöng högt på arabiska, haha.

Sen iaf när vi kom hem satt vi vid tvn en stund sen gick och la oss. Fattar inte hur jag kan vakna av mig själv för det mesta vid 8 när vi inte somnar förrän typ vid 02.
Aja, lika bra att vänja sig.

Vi hörs sen.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0