Så att så ligger det till

Antingen kommer det inget inlägg eller så kommer typ 100. Men som ni vet så tänker jag inte låta bloggen va nåt tvång mer. Så därför kommer ni uppskatta så mycket mer när jag slänger in några inlägg, eller hur.

Försöker släppa på kontrollen, men det är verkligen svårt och kommer ta tid. Inte så lätt när man har varit på helspänn hela livet och ha ögonen överallt för att alltid va redo om nåt skulle hända så man inte skulle få några överraskningar. Men it's getting there.

Annars så har jag mer eller mindra bott hos Ayaah i typ en månad nu. Har funderat på att sälja min egen säng och tv, haha.

Igår när jag satt själv så tänkte jag på hur dåligt jag mådde för några månader sen. Ni kommer nog ihåg hur stressad jag va och att jag verkligen va på bristningsgränsen. Men allt det har ändrats helt nu. Nu ser jag bara jobbet som en liten del av dan där jag gör vad jag ska och sen går hem och fortsätter med mitt liv som jag vill leva det.
Jag är så frukansvärt mycket lyckligare nu än jag var då. Och sånt som kände jobbigt då känns nästan inte nu.
Det är konstigt att precis när man bara va på väg att näst intill gå in i väggen så ändras allt på grund av en enda person man träffar.

Tills för några månader sen har jag varit den jag tyckte att jag borde vara. Den som jag förväntades vara av andra människor.
Jag har till och med ljugit och inbillat mig själv att jag är mig själv och den jag vill vara. Men tills nu har jag insett att det var bara skitsnack från min sida.

Nu jobbar jag till och med mer än jag gjorde då, men det stör mig inte alls. speciellt inte när lönen kommer, haha. Nej, men skämt åsido så mår jag mycket bättre än innan.
Ibland försvinner jag in i mig själv lite och tankarna flyger iväg så jag blir lite frånvarande, men det blir nog ändring på det. Huvudsaken är att jag låter det ta den tid det tar och inte bara inbillar mig nåt igen.

Ja, det var väl det.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0