Torsdag

Kom inte hem förrän 19 typ. Var ju först på jobbet till 14, sen åkte jag och Aya runt i Landskrona med musik på högsta volym. Längtar till sommaren när man kan göra det ofta. 
Sen åkte vi hem till Mirvat, så var där typ hela dan.

Tiden bara rann iväg sen jag kom hem, så la mig för typ en timme sen. Låg och oroade mig för saker (som vanligt) inatt så har inte sovit så mycket.

Ska bli skönt att va ledig i helgen. Ska träffa Layal imorgon och hjälpa henne att rensa hennes lägenhet, sen ska jag nog till Mirvat på kvällen.

Får sova snart så jag orkar vana typ en kvart tidigare än vanligt imorgon. Ska ringa och väcka Aya 06.45 imorgon för vi ska åka tillsammans till jobbet.

Hörs imorgon.

Kärlek&Respekt


När jag och Aya åkte rundor idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0