Clips

Hurra, fick nyss ett meddelande från Posten att mina hairclips är på väg. Beställde 60 cm. Det va verkligen inte billigt, men det gör inget. Fick en bra lön denna månaden. Att lägga nästan 2000 kronor på nåt man har velat ha länge är det värt.

Ska verkligen bli skönt att ha långt hår igen, hatar som det är nu.

Som ni kanske kommer ihåg hade jag ju vanliga extensions för typ 1 år sen. Det var så fint, men sen i slutet var det helt katastrof för limmet hade gjort att allt trasslade in sig och jag hade som en stor bulle, eller vad man ska kalla det av lim om hår genom hela håret där bak som var typ 10 cm hög.
Fick ju inte av extensionen så var tvungen att klippa en stor del av mitt hår så det är ojämnt än idag.
Efter det bestämde jag mig för att aldrig mer ha extensions av lim. Clips är mycket bättre för man kan ta dom av och på som man känner för.

Hoppas dom kommer i övermorgon senast.

Kärlek&Respekt


Har beställt detta.


Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till:p

2012-03-29 @ 07:08:24
URL: http://mafung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0