Lista deja vu

Har bara sån lust att blogga för er, men har ingenting att säga. Satt och läste igenom bloggen för typ 4 år sen. Som man har förändrats. Hade aldrig orkat va så utflippad som man va då.
Men iaf, hittade en lista som jag hade svarat på då, så bara för att ha nåt att blogga om i brist på allt annat så ska jag svara på den nu också.

Har tagit väck frågorna som är för privata eller jag av nån annan anledning inte vill svara på.

HAR JAG:
Varit medvetslös:
Vet inte.
Hånglat med nån riktigt ful: Ja.
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll: Nej.
Gjort något riktigt dumt: För många gånger.
Gjort något du verkligen ångrar: Nja, det brukar försvinna med tiden.
Varit full i skolan: Nej.
Blivit portad ifrån en krog: Nej.

Varit full på julafton: Nej.
Varit nykter på nyårsafton: Ja.
Slagit sönder en tv: Nej.
Önskat att du var det motsatta könet: Nej.
Varit gravid: Ja.
Fått barn: Nej.
Överdoserat: Överdoserat vad?
Åkt ambulans: Nej.
Gjort nåt olagligt: Ja.
Blivit polisanmäld: Kan jag aldrig tänka mig.
Slagit ner någon: Ja.
Skämts över dig själv: Ja, kan aldrig gå nånstans utan att skämma ut mig.
Kissat ner dig av skratt: Ja.
Sagt jag älskar dig och menat det: Nej.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng:
Kommer inte ihåg, haha.
Såg dig gråta: Barnmorskan när jag föddes?
Fick dig att gråta: Nåt jag såg på tvn.
Du delade en drink med: Har inte ens druckit alkohol detta året.
Du gick på bio med: Är aldrig på bio.
Du gick på stan med: Kommer faktiskt inte ihåg.
Skällde på dig: Mirvat säkert, haha.
Skickade ett e-mail till dig:
Skickar folk fortfarande mail?

BLANDAT:
Tar du droger:
Nej.
Dricker du: Inte gjort sen typ september eller nåt.
Vem är din bästa vän: Låter ingen komma så nära.
Vad är du mest rädd för: Att det ska bli en tsunami.
Vart vill du gifta dig: Katolska kyrkan
Vad hatar du verkligen:
Folk som inte står för vad dom tycker, folk som klagar för småsaker, tjejer som trycker ner killar och sen tror killarna ska älska dom.
Varit kär: Bara en gång på riktigt så det kändes i hela kroppen.
Är du ensam nu: Ja.
Vill du ha barn: Ja.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit:
Nej.
Köpt någonting: Ja.
Varit sjuk: Lite.
Sjungit: Ja.
Sagt jag älskar dig: Nej.
Velat säga till någon att du älskar den: Nej.
Träffat någon ny: Nej.
Saknat någon: Nja, sådär.
Kramat någon: Nej.
Kysst någon: Nej.

HAR JAG
Digitalkamera:
Ja, men använder inte den för har inte orkat ladda den.
Telefon på rummet: Vilket rum?
Könssjukdom: Inte än, haha.
Husdjur: Två fiskar.
Bra kompisar: Tycker iaf mycket bättre om vissa. Favoriserar verkligen folk.
Pojkvän/Flickvän: Nej.

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0