Inte bra

För några dagar sen hittade jag en gammal bild från när jag hade ätstörnigar. Blev helt chockad för ser hemsk ut där.
Det kanske inte syns utåt iom att bilden är så ljus, men jag ser verkligen det. Speciellt på mina ögon.
Visste faktiskt inte förrän jag såg bilden nu att det syntes på mig vad jag höll på med. Var ju så noga med att dölja det till 100 % då.

Fattar inte hur jag kunde slösa bort min tid så med att stå med huvet i toan istället för att leva och va tacksam över det jag hade.

Men men, det är längesen nu och alla har gjort dumma saker. Som tur är kom jag ur mitt iaf.

Kärlek&Respekt


2009


Kommentarer
Postat av: Emma

Det handlar ju inte om huruvida man är tacksam över sitt liv eller ej, och jag tycker det är synd att du har valt att uttrycka det så. Som att man som ätstörd inte dras med skam och skuld så det räcker och blir över..

2012-07-30 @ 19:06:30
URL: http://enanorektikersmemoarer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0