Torsdag

Har sovit hos Ayaah dom sista tre nätterna.
Mådde inte bra natten till igår, så ringde till jobbet och sjukanmälde mig. På morgonen kändes det bättre så åkte med Ayaah till Malmö för hon skulle fixa nåt till skolan.

Efter det vid typ 18 åkte vi till Entré och skulle handla kläder. Att gå tillsammans där när båda har mens är inte så bra. Damp deluxe på varandra. Iaf, efter det så åkte vi tillbaka till Landskrona och gick hem till Ayaah.

Vi skulle vakna redan 06 så vi gick och la oss tidigt, typ vid 23. Sen imorse följde jag Ayaah till stationen för hon skulle till skolan.
Sen åkte jag hem och gick och la mig. Gick upp lite innan 13 och ska börja jobba 15.45. Vill verkligen inte, men men.

Här nere kommer en video från när Ayaah kom till mitt jobb och överraskade mig för några dagar sen så vi åkte en runda.
Ibland filmar jag lite konstigt för jag va tvungen att ducka och gömma mig på vissa ställen vi åkte förbi. "Vad gör deras dotter ute nu och åker runt så som en galning", you know the drill.

Ja, hörs sen.

Kärlek&Respekt


Typisk Ayaah-kommentar på typ 4:09, haha.


Kommentarer
Postat av: Emeliie

Ja det är så jävla hemskt hur hemska vi tjejer kan vara mot varandra.

2012-05-10 @ 22:23:49
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: lillian

om man ska följa islam får man röka då? är inte det bara killar som ska köra bil? är inte insatt :) ta inte illa upp:)

2012-05-12 @ 21:35:47
Postat av: Maria Ester <3

Lillian sv: Nej egentligen får man inte göra nåt som skadar kroppen, men ingen är perfekt. Men när det kommer till att bara killar ska köra bil, i vilken vers står det så? Det är rent skitsnack och ännu en felaktig fördom om Islam. Ha en bra dag :)

2012-05-13 @ 13:34:30
URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet du vad den låten heter/kallas? :))

2012-05-14 @ 22:24:51
Postat av: Maria Ester <3

Anonym sv: Saria Sawas - Elk fedwa :)

2012-05-14 @ 23:23:04
URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: Anonym

okei, tack! :)

2012-05-15 @ 12:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0