Arabisk fest

Igår var jag på arabisk fest i Helsingborg med Ayaah. Det va så kul.
Vi var där inte förrän 23 men att dansa non stop i 3 timmar var ändå lagom.

Det var så skönt att det var så annorlunda än när man har varit ute innan på 'vanliga ställen'.
Ingen som var aspackad, ingen som kom bakom en på dansgolvet och rubbed against en, ingen som va tvungen att vänta med att dansa tills dom va fulla, alla dansade tillsammans oavsett om man kände varandra eller inte, istället för att bara komma dit för att snea andra. Och man var där för att dansa och ha kul och inte för att supa och komma ihåg näst intill inget från kvällen.
Det var bara glatt hela kvällen.

Va lite nervös innan för jag kan inte dansa som dom, men bara la in mina medfödda latinamoves och lite shoulder action och armarna i luften som dom gör så var det perfekt.

Mina skor gjorde såååå ont. När det hade gått typ 2 timmar var jag redo att hugga av mina fötter. Slängde av mig skorna typ 2 gånger och dansade bara så.

Vi tog taxi tillbaka hem vid typ 02.30 och va hemma lite innan 03.
Så vi satt och snackade en stund och sen däckade vid 05 helt döda.

Har fortfarande ont i fötterna idag och har gått som jag är helt efterbliven hela dan. Men, men, det var det värt.

Den 26 är det dags igen i Malmö.

Kärlek&Respekt


Vi igår <3


Mina skor igår.


Kommentarer
Postat av: Emeliie

Låter som en riktigt grym kväll :)

2012-05-14 @ 10:37:45
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Roro

ååh lycko er :) hehe saknar arabiska/libanesiska fester :) dom är grymma!

2012-05-15 @ 19:12:39
URL: http://gjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0