Assalamu alaykum

Hej!
Har nöjet att berätta för er nu att jag nu är muslim.
 
Gick upp idag vid 10 och gick till Ayaah en stund. Sen fixade jag lite saker och sen gick till henne vid 18 igen. Vi satt och tog det lugnt några timmar och jag va så nervös så visste inte var jag skulle ta vägen. Sa till Ayaah några gånger att jag vill inte, men det var bara nervositet. Sen började hennes släktingar strömma in och vi satt och pratade en stund.
 
Sen hämtade Ayaahs systerdotter en stol som jag satte mig på vid hennes pappa och jag sa trosbekännelsen efter han. Satt typ och skakade för jag va så nervös och det kändes helt overkligt. Kändes som jag skulle börja gråta men inget kom ut för jag va helt stel. Det går typ inte att förklara.
 
Har fortfarande inte fattat riktigt och det känns som jag är i en dröm. Tror det kommer ta ett tag innan jag fattar helt.
 
Ska hoppa in och duscha nu och säga trosbekännelsen och sen försöka sova.
 
Asså fattar ni? Jag är muslim!!
 
Kärlek&Respekt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har tidigare beskrivit att "Islam alltid intresserat dig", men du är så löjlig och omogen att jag blir så arg över din syn på religion. Islam är en TRO - NÅGOT MAN TROR PÅ - så vad är det du inte riktigt "kan fatta" om du vet vad du tror på? Det är inte så att du har färgat håret och vips så är något annorlunda. Om du är övertygad om något så ska det inte vara någon chock eller nyhet.

2012-11-10 @ 02:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0