Mycket irriterande

Vet ni vad som irriterar mig till max?
Folk som säger till mig hela tiden nu när jag har blivit muslim "asså du vet väl om att du inte får säga/göra så nu när du är muslim?" eller "får du verkligen säga/göra så nu när du är muslim?"

För det första så har ingen att göra med vad jag gör, vad jag säger eller tycker om jag inte säger det själv.
Sen för det andra, om man nu är så inne på hur det är att leva som muslim så borde man även känna till att det är haram att döma andra.
För det tredje så vet jag mycket väl vad som gäller men när jag syndar så är det mitt och endast MITT problem.

Ja jag vet att jag röker. Ja jag vet att jag använder fula ord. Ja jag vet att jag säger opassande saker. Men det är mitt val och jag tar dom konsekvenserna sen. Men tills det att den tiden kommer så sköt er själva när ni ska håna och bara shut your piehole tills ni kollar på er själva först och kommer med kommentarer om vad NI gör för fel!


Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är jag tillbaka igen. Haha.
Folk som säger sådant till dig är bara omogna.
Jag tycker du är stark som valt din egen väg. Stå på dig :)

2012-12-14 @ 21:26:15
URL: http://www.emmsan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0