Svar

Det är då sorgligt.
 
 
Svar:
Ja jag har skrivit att Islam alltid har intresserat mig. Du blir arg för min syn på religion? Tror du på allvar att jag har tagit Islam till mig och blivit muslim för att jag tyckte att det va spännande? Behöver inte förklara nånting för dig eller nån annan om exakt varför jag konverterade eller hur jag känner i hjärtat.
Och vadå "om du är övertygad om något så ska det inte vara någon chock eller nyhet". Asså, menar du allvar? Vet inte om du har varit ateist, men har man aldrig ens trott på Gud, men sen upptäcker av olika anledningar (som ingen har med att göra) att han finns och har gjort det hela tiden och man känner en kärlek till han som man aldrig har känt innan så kan man kalla det chock eller nyhet, jo.
 
Om ni bara visste hur LITE av mitt liv jag skriver ut här. Ni får inte ens veta 1 % av nånting så tro inte för en enda sekund att ni vet minsta lilla av vad som händer, vad jag känner eller nånting.
 
Och palla kalla nån omogen när man är såååå mogen och kommenterar med sitt namn. Eller vänta, det gjorde du inte.
Men kan det möjligtvis vara så att denna mogna anonyma kommentar kommer från en person i Nydala i Malmö? :)
 
Kärlek&Respekt

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Bry dig inte om alla patetiska kommentarer.
Du är stark och jag tycker du är sjukt grym som konverterat eller ska konverta.
Du gör det ditt hjärta känner och det som verkar rätt för dig och det är det du ska göra, så all power till dig verkligen!

Du förtjänar all lycka och kärlek och jag hoppas du lever 10000 år till, insallah!

Nej men ärligt ..
Jag vet att du är stolt för den du är..
Så bry dig inte om dessa idioti kommentarerna

2012-11-11 @ 19:24:09
URL: http://emeliitaah.blogg.se
Postat av: Emma

Kan inte alla bara sluta kommentera din blogg med en massa löjligt skit. Du får tro vad du vill och du förtjänar att må bra. Stå på dig!

2012-11-14 @ 20:06:49
URL: http://www.emmsan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0