Don't shit where you eat

Ja ni har säkert bara väntat på min åsikt angående skämtfilmen om profeten Muhammed.
Skulle kunna säga att ni vet redan vad jag tycker så det är inte lönt att kommentera vidare, men just denna gången vill jag faktiskt uttrycka helt vad jag känner.
 
Har precis sett lite av filmen på youtube och kan säga att jag mådde illa. Alltså inte bara bildligt talat utan på riktigt. Fick sitta och hålla mig från att spy för tyckte den va riktigt äcklig.
 
Var får man ens idén ifrån att visa sån disrespect att göra narr av något som så många mäniskor tar på största allvar?
Men bestämmer man sig nu för att göra nåt sånt här så får man ta konsekvenserna också. Det är precis som Lars Vilks när man svinade sig, han vill provocera och få reaktioner från folk så varsågod, han fick reaktioner med allt vad det innebar.
 
Kom inte lägg kommentarer om att man faktiskt ska kunna skoja om allt för egentligen allt handlar om respekt. Det finns så mycket man kan göra filmer, bilder eller vad som helst om.
 
Skulle kunna säga att jag hoppas att dom ansvariga för filmen får sitt straff och att dom förtjänar allt dåligt som kommer hända dom, men ska inte göra det. Hoppas bara att dom en dag tar sitt förnuft till fånga och inser vilket misstag dom har gjort.
 
Orkar faktiskt inte skriva mer vad jag tycker för att jag inte ska get helt carried away. Men känner verkligen en sorg i mig av att folk inte har mer vett i sig.
 
Kärlek&Respekt
 
 
Har alltid tyckt om Hillary Clinton och det har inte direkt förändrats nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0