Vänta aldrig nånsin

Snälla, vänta aldrig aldrig nånsin att höra av er till någon ni tänker på. Tänk aldrig "aja, men jag gör det sen". Man vet aldrig när det är försent.
 
Det har inte börjat gå in riktigt förrän nu. Inte förrän nu ligger jag varje kväll innan jag somnar och tänker på att det verkligen är sant. 
 
Varför, varför, varför?!
 
Har försökt hålla det inne, men nu kommer det. Har försökt att inte ta upp ämnet men ibland går det inte att hålla tillbaka det trots att jag försöker allt vad jag kan.
 
Idag på jobbet kom tankarna att det verkligen är sant och jag tänkte på det sen hela dagen. Var tog det vägen att jag alltid kunde låtsas att allt var okej? Hade verkligen behövt det nu.
Igår frågade nån på jobbet om allt är okej för jag ser nere ut. Istället för att göra som jag alltid gör och skratta och säga "ja, klart" så bara tog jag ett djupt andetag och sa ja och gick därifrån.
 
Allt kommer bli bra, helt enkelt för att det måste.
 
Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0