På väg

Sitter på flygbussen nu på väg till Sturup. Har en sån obehaglig obekväm känsla i hela kroppen men får trösta mig med att om ett dygn är jag förhoppningsvis på väg hem igen haha.
Det jag fasar mest för är festen ikväll. Hatar verkligen fester om jag inte vet exakt vad som kommer hända där. Men ska faktiskt fråga om jag kan få gå tillbaka till hotellet istället då. Det är ju inte för nåt festande jag åker dit.
Alla jag har pratat med har sagt "dom bjuder på all sprit och du kan dricka så mycket du vill". Jaha hurra, vad har jag för nytta av det när jag inte ens dricker och har inte tagit en droppe på över ett år.
Vi får se helt enkelt hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0