I don't mean to be so bad

Vet inte hur jag ska börja.
 
Allt är typ skumt nu. Som dom flesta vet så är jag kontrollfreak och när det känns som man inte har kontroll över nåt mer så är det som att en helt ny konstig värld öppnar sig.
 
Har tagit många dåliga beslut och gjort dumma saker den sista tiden.
Innan hade jag full koll på allt, men nu är det typ som att jag bara låter allt rulla på och låter det hända som det vill.
Har fortfarande full koll på det som har med andra att göra, men när det kommer till mitt så är typ bara 'jaja, det löser sig'.
Orkar typ inte tänka på att sånt jag gör är fel även om att jag vet det i samma sekund jag gör nåt är dåligt.
 
Det är som att jag inte vet vem jag är mer. Som att jag har tappat det nånstans på vägen, men att jag ändå vet hur jag ska hitta det igen. Men problemet är att jag orkar inte. Inte nu iaf.
 
Men men, det är bara en liten svacka i tillvaron och alla går igenom dom. Det viktigaste är att fokusera på att det blir bättre. Lika lätt som man kommer ner i en grop kan man komma upp igen.
 
Kärlek&Respekt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0