Spring för livet

Har tusen saker att säga och har tänkt i flera veckor att jag ska skriva ner det. Men nu när jag väl sitter här är huvudet helt tomt.
Vet inte alls vad jag vill ha sagt.
 
Livet rullar väl på som det ska. Har kommit fram till två viktiga saker ikväll och det är så det ska vara. Det är hur enkelt som helt och det blir bara bra då och faktiskt helt perfekt.
 
Dessutom kanske jag borde tänka på hur jag låter när jag säger saker. Annars blir det såna här missförstånd när det inte alls var menat så utan att jag tänkte på nåt annat.
 
Har varit borta från jobbet två dagar denna veckan och börjar känna sån stress. Kommer inte förstå den tanken imorgon när en ny arbetsvecka börjar men nu känns det så iaf.
 
Aja, vi hörs iaf.
 
Kärlek&Respekt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0