I'm right where I should be - with you

Asså, vet ni?
Jag trodde att jag skulle sakna mitt gamla liv, men har inte gjort det en endaste sekund. Satt precis och tänkte på det nu på jobbet.
 
Det kanske beror på att det har blivit så bra nu, tusen gånger bättre än jag nånsin vågade hoppas på, vem vet? Det enda jag vet är att jag aldrig mer vill tillbaka.
 
Det som också förvånar mig lite är att jag inte ens tyckte det va det minsta jobbigt att lämna det. Är ju en fruktansvärt inskränkt människa och vill inte ha några förändringar, men med tanke på hur det är nu så hade jag nästan kunnat slopa den tanken.
Vill ju helst bara va med dom som är nära och inte släppa in nån annan så dom kommer för nära. Är väldigt reserverad om mig själv för andra som är utanför den lilla "bubblan" som innehåller dom jag har valt att ha där.
Haha, låter som en gamling som lever själv i skogen och sitter i en gungstol med mina 8 katter och klappar dom.
 
Slutar jobba klockan 20, har jobbar 8 - 20 idag och dagen har gått förvånansvärt snabbt.
Ska iaf bli skönt att komma hem.
 
Kärlek&Respekt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0