Recap 2014

Ja, tänkte att det kanske är dags för en recap av 2014 iom att jag förmodligen inte hinner imorgon.
 
Har ju hållt det mesta helt hemligt och så kommer det att förbli. Men kan säga att detta har varit ett av de bästa åren. Förra året var ju bara dåliga saker som hände, men detta året har bara varit bra.
Har ju flyttat, lämnat allt gammalt bakom mig, fått kontakt igen med de som jag umgicks med innan och de har varit väldigt förstående och faktiskt helt underbara.
 
Har även träffat en hel del nya människor och jag ser allting från ett helt annat perspektiv.
 
I början av året var det fortfarande lite kaos iom att jag fortfarande påverkades av saker som hade hänt förra året, men det la sig till sist. Och det var bara tack vare folk jag har runtomkring mig.
 
På jobbfronten har det ju också hänt en del. Satt ju på kundtjänst i fem månader, men gick tillbaka till vanligt sälj igen och det går hur bra som helst, precis som det gjorde innan.
 
Detta året har varit året då jag har hittat tillbaka till mig själv och där jag är med folk som får mig att må fruktansvärt bra. Det är ingen nervositet och stress och jag har hittat lugnet.
Och viktigast av allt så har jag lärt mig att det är okej att säga nej och att man inte behöver komma springande så fort nån behöver nåt och att det inte är min uppgift att se till att andra mår bra. Iaf inte om det betyder att jag själv mår sämre.
 
Längtar faktiskt till 2015 för det känns som att det året kommer va då som man tar allting to the next level.
 
Kärlek&Respekt
 

Kommentarer
Postat av: Sofié Leifsdotter

Gott nytt år på dig hjärtat! Må 2015 leverera!

2014-12-30 @ 23:42:54
URL: http://sexboozeandpopcorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0