Lördag

Idag har varit en riktigt skön dag.
Vaknade typ 11 tror jag, va vaken typ en timme och sen somnade om och sov till typ 15. Precis när jag vaknade ringde Ayaah och frågade om jag ville till Malmö så vi åkte dit. Kom tillbaka vid 18 typ tror jag och sen va hemma typ 2 timmar och sen åkte till Malmö igen.
 
Kom hem för typ en timme sen och har legat i soffan sen dess. Tror jag ska ligga här några timmar nu tills jag ska sova. Arbetsveckan börjar ju igen imorgon och tänkte va utvilad för en gångs skull.
 
Tänkte ta upp en viktig sak imorgon som kommer göra att folk flyger i taket, som vanligt med mina åsikter så stay tuned, haha.
 
Kärlek&Respekt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0