When he stares at me, you see he cares for me

Ja, det va ett tag sen nu. Det har hänt en hel del saker, dock bara bra och fina saker.
Tillbaka till verkligheten nu iaf.
 
Eid närmar sig också med stormsteg just nu, men känns faktiskt inte som det. Tror jag har fastat typ 15 dagar som högst. Missade ju naturligt 6 dagar och sen efter det blev jag sjuk så kunde inte fasta då heller.
Men men, det är inget som inte kan fixas.
 
Har jag förresten berättat i typ alla inlägg om hur bra allt har blivit? Jaha okej, men då får ni höra det en gång till. I'm happy.
 
Ska iaf hoppa in i duschen nu och sen till Citygross.
 
By the way så MÅSTE jag skaffa mig en kamera. Eller en ny mobil. Tror nästan jag ska investera i en ny mobil denna månaden så ni kan få lite bilder och så.
 
Hörs sen kanske.
 
Kärlek&Respekt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0