Torsdag

Hade en hemsk morgon idag. 
Gick upp 20 minuter innan bussen går men hann fixa mig och gå i tid. När jag kom vid busshållsplatsen så tyckte jag att det va konstigt att det inte va nåt folk där. Då slog det mig att det är ju röd dag idag. 
Så fick gå i typ 200 till tågstationen och va där typ 2 minuter innan tåget går. Trodde jag.
Brukar ta det 08.52 men just idag så gick inte det tåget utan det går istället 09.09. Hurra.
 
Så kom fram till Malmö typ 20 minuter senare än vanligt och fick powerwalka till jobbet, men hann iaf.
 
Denna historien va helt onödig, men iom att jag vet att ni saknar mig så får ni ändå veta det, you lucky people.
 
Trodde jag va ledig idag men jobbar som tur är bara till 14 så det är skönt för det finns inget att göra idag, haha.
 
Kärlek&Respekt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0