I just want you

Vilken skön helg det har varit.
I fredags tog jag det nog bara lugnt hemma. Sen igår skulle jag ju bara göra det nödvändigaste och sen vila resten av dan, men det blev inte riktigt så.
 
Först kom nån hit och va här några timmar. Sen nästan direkt efter så skrev Carro och frågade om jag va hemma så hon och nån annan kom hit så vi satt här nån timme.
 
Sen efter det plockade jag undan lite här och bara satt vid datan några timmar och sen gick och la mig.
 
Har sovit oroligt inatt och vaknat flera gånger med ett ryck. Hade lite mardrömmar, men det försvann.
 
Idag ska jag däremot mest bara ligga vid tvn har jag planerat.
 
Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0