I've been waiting my whole life for you

Idag vaknade jag ungefär 9.30. På en söndag?!
 
Så gick upp då och gick in och duschade och fixade mig och så. La ner lite extra tid på det och provade bland annat en ny olja för håret efter att jag hade torkat det. Riktigt bra känns den.
 
Så nu har jag faktiskt lagt mig igen, men kan inte sova. Eller rättare sagt så vill jag inte.
Ni vet när man har den känslan av fjärilar i magen och man inte vill missa en endaste sekund av ens känslor och av allt som händer.
 
Idag är det storhandling på gång och sen inte så mycket mer.
Tror aldrig att jag har varit mer tacksam över att det är söndag mer än idag.
 
Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0