I never had a dream come true until I met you

Tänkte på en sak innan när jag satt ute på balkongen.
Undrar om det är så att det bara vänder för vissa människor som mår dåligt till det bättre.
 
För det är ju så att jag mår så fruktansvärt bra nu. Är toppsäljare igen så jobbet går perfekt.
Plus att jag har de bästa människorna i mitt liv.
Verkligen a big shoutout till Jessica som orkade lyssna på mitt babblande hela våren och fram till nu. Som lyssnade även om jag ringde klockan 02 på natten. Som fanns där och var så fruktansvärt glad för min skull när allt började ordna sig för mig.
 
Jag vill inte gå in på privata saker och säga för mycket, som ni vet, om vad som har hänt och hur det har ordnat sig. Hoppas ni kan respektera det. Ni har stannat kvar trots min privacyregel så det är alltid ett plus.
 
Att 2013 va det värsta året nånsin råder det ingen tvekan om. Men det va också det bästa. Det va då jag fick den realitycheck som jag verkligen behövde. Vaknade ur min drömvärld där jag inte tog ansvar för mina handlingar och dåliga beslut. Det får jag ju lida för nu, men det blir mindre och mindre och kommer att bli perfekt till slut.
 
Och sen har jag insett efter många om och men att det är okej att säga nej. Det ordet existerade knappt i min värld innan. Trots att jag själv hamnade i skiten så sa jag glatt ja till det mesta. Oj, låter som jag höll på med droger, men det gjorde jag verkligen inte.
Droger är nog en av de svinigaste sakerna på planeten och hade jag fått bestämma hade alla droger försvunnit direkt.
 
Men nu säger jag nej till en hel del och jag kommer aldrig aldrig nånsin mer säga ja till nåt utan att veta att det inte påverkar mig det minsta negativt. Man kan inte va allas bästa vän och man kan inte förgöra sig själv för att va där för nån annan. Nu pratar jag givetvis inte om att lyssna, stötta och finnas där.
 
Med det sagt så ska jag gå ut på balkongen nu en sista gång och sen sova. Ska upp vid 08 imorgon så börjar bli hög tid nu.
 
Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0