Still can't believe I've found the one

Ja, då var det helg igen. Helt otroligt hur snabbt veckorna går. 

Ligger just nu i soffan vid tvn och ser Masterchef. Rätt underskattat kan jag tycka. 

Annars har jag bara jobbat. Nu när jag går hemifrån 06.20 varje morgon är jag jättetrött redan vid 22 på kvällarna. Men måste säga att jag tycker verkligen om den tiden jag sitter på tåget mellan Landskrona och Malmö när jag åker till jobbet. Tar tåget 06.26 och där är nästan inget folk så sitter där i lugn och ro och lyssnar på musik i min egen lilla värld. 

Dags att fortsätta med maten här. Ja, under tiden jag har skrivit har jag hunnit med en hel del sen jag låg där i soffan. 

Kärlek&Respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0