He's the only one

Oj, ja här var det mer öken än Sahara.
 
Egentligen så är det väl inte så jättemycket nytt. Jobbet går som vanligt, har dock bytt kampanj denna veckan men annars ser det ut som vanligt.
 
Annars känner jag fortfarande lycka så det känns som jag har enough med energi att springa till Sthlm. Förvånad fortfarande över hur snälla och omtänksamma folk är. Är fortfarande fruktansvärt tacksam att jag kom ur min bubbla.
Vet inte var jag hade varit nu om det inte hade ändrats då för ungefär ett år sen, men förmodligen inte på nåt bra ställe.
 
"I'm not where I want to be, but thank God, I'm not where I used to be". Allting går åt rätt håll och det känns underbart.
 
Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0