There's no place I'd rather be

Ja, nu var det ju verkligen ett tag sen.
Det har inte hänt så mycket. Eller jo, det har det. Men kanske tar upp det senare.
Har en del att se fram emot och det är helt underbart att börja planera inför sommaren redan nu.
 
Det är så skönt att jag har fått tillbaka kontakten med personer som jag tappade den med innan. Och det är också så skönt att dom är så förstående. Det har varit hemskt att höra från vissa att de undvek mig för att jag förändrades.
Men nu är jag ju tillbaka helt och de ska ha en stor eloge att de inte håller det mot mig eller är långsinta.
 
Annars så ligger jag här helt klarvaken och tittar på Lyxfällan. Ska nog gå upp och ta nåt att äta och sen får jag se för måste vara vaken ett tag till.
 
Vi hörs iaf.
 
Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0