What we have is indescribable

Ja, tänk att vi redan är inne i november. Helt otroligt hur snabbt tiden går. 

Känns som att det fortfarande är helg för att jag har varit hemma från jobbet både igår och idag. Var iaf första gången detta året jag var sjuk. 

Mår fortfarande inte bra, men kommer gå till jobbet ändå imorgon, vilket skick jag än är i. 

Annars har det varit en helt fantastisk helg. Kom ihåg att aldrig aldrig ge upp hoppet. Det man önskar och ber för kommer att hända. Det gäller bara att ha tålamod och aldrig tappa hoppet och tron. 

Ligger i soffan nu och hostar, så får hoppas att det försvinner snart. 
Min dag idag har bestått av att titta på Dr Phil, Vänner, spela Candy crush och mest ta det lugnt. 

Snart dags att lägga sig nu tror jag. 

Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0