He makes the whole world beutiful

Äntligen är det fredag.
 
Denna veckan har känts konstig på nåt sätt. Har haft tunnelseende hela veckan och bara tänkt på jobbet.
Igår somnade jag runt 20, vaknade runt 01 och sen igen när klockan ringde vid 05. Känner mig lite utvilad men det ska bli skönt med helg.
 
Sitter just nu på jobbet och förhoppningsvis så blir det en lugn dag idag.
Blir nog en roadtrip i helgen och bara njuta av att livet bara blir bättre och bättre. Har fortfarande kvar samma lyckorus.
 
Man får ju inte säga såhär egentligen men jag tycker att det är så skönt att det är mörkt på morgonen när jag går till jobbet. Går alltid 06.20 och är jättetrött så man behöver inte anstränga ögonen.
 
Efter jobbet blir det handla snabbt. Vill laga nåt riktigt gott till middag men är osäker på vad. Det tål att tänkas på under dagen. 
 
Vi hörs en annan dag.
 
Kärlek&Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0